SUU- SF Event – Distribution of Admission Tickets to all
pre-confirmed guests
25th September 2012
Immediate Release from Guest Relation Team
Dear
All
မိတ္ေဆြမ်ား
ခင္ဗ်ား
The
Event host, USF delivered total of 3600 tickets to us on 22nd
September 2012 in the afternoon.
က်ေနာ္တိုု႔၏
ခန္းမပိုုင္ရွင္ USF ေက်ာင္းက ထုုတ္ေ၀ေသာ လက္မွတ္ေပါင္း
၃၆၀၀ ကိုု စက္တင္ဘာ ၂၂၊ ညေနခင္းတြင္ လက္ခံရရွိခဲ့ပါတယ္။
We
have not wasted time packaging our admission tickets for distribution according
to the pre-confirmed sign-up list as soon as we received our tickets. We worked
the whole Sunday preparing the sorting of guest lists and tickets according to
references, groups and by individual sign-up list.
ဧည့္လက္မွတ္မ်ားကိုု
ရသည္ႏွင့္ တျပိဳင္နက္ အခ်ိန္လုုံး၀မျဖဳန္းဘဲ၊ က်ေနာ္တိုု႔သည္ ၾကိဳတင္ကြန္ဖန္းလုုပ္ထားျပီး
ျဖစ္ေသာ ဧည့္စာရင္းကိုု စတင္ ျပင္ဆင္ျခင္းကိုု လုုပ္ခဲ့ၾကပါတယ္။ လက္ခံရရွိထားတဲ့ အုုပ္စုုအလိုုက္၊
အဖြဲ႔အစည္းအလိုုက္ ဧည့္စာရင္း၊ တဦးခ်င္းႏွင့္ မိသားစုု တခုုခ်င္းအလုုိက္ ဧည့္စာရင္းမ်ားကိုု
လက္မွတ္မ်ား စတင္သတ္မွတ္စီစဥ္ျခင္းကိုု တနဂၤေႏြ တရက္လုုံး လုုပ္ေဆာင္ခဲ့ၾကပါတယ္။
Now
tickets are starting to distribute through references, affiliates, and organizers
as of 25th September 2012. The guests who signed-up in groups will
be receiving their tickets starting 25th September 2012. For
individual who signed-up with their own family and friends independently, we
will announce the pickup locations in 2 area, one in San Francisco / Daly City
and one in East Bay respectively for them to pick up at their convenient
preferences.
စက္တင္ဘာ
၂၅ မွ စတင္ျပီးေတာ့ အုုပ္စုု၊ အဖြဲ႔၊ အမႈေဆာင္မ်ားမွတဆင့္ ဧည့္စာရင္းသြင္းထားေသာ သူမ်ားထံ လက္မွတ္မ်ား စတင္ျဖန္႔ခ်ိေပးမည္ ျဖစ္ပါသည္။ အုုပ္စုုအဖြဲ႔အလုုိက္
ဧည့္စာရင္းသြင္းထားသူမ်ား အေနႏွင့္ ၂၅ မွ စတင္ျပီး ဧည့္လက္မွတ္ေတြ လက္ခံရရွိမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
တဦးခ်င္းျဖစ္ေစ၊ မိသားစုု၊ မိတ္ေဆြမ်ားႏွင့္ျဖစ္ေစ အသင္းအဖြဲ႔ျဖင့္ မဟုုတ္ဘဲ သီးသန္႔
ဧည့္စာရင္း တင္သြင္းသူမ်ားအတြက္ကိုုေတာ့ ဆန္ဖရန္/ ေဒလီစီးတီး ႏွင့္ ေဘးအေရွ႔ျခမ္း တေနရာမွာ
နီးစပ္ရာတြင္ လာေရာက္ ထုုတ္ယူႏိုုင္ရန္ ေနရာမ်ား ေၾကျငာေပးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
Tickets
are arranged in colored seating zones depending on the time line of the
sign-up.
ဧည့္လက္မွတ္ေတြ
ထုုတ္ေပးရာမွာ မွတ္ပုုံတင္ခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ကိုု လိုုက္ျပီး ထိုုင္စရာေနရာေတြကိုု အေရာင္ဇုုံေတြ
သတ္မွတ္ေပးထားတာကိုု ေတြ႔ရပါမယ္။
Green
Zone will be on the floor in front of the stage.
အစိမ္းေရာင္ဇုုံ
ကေတာ့ စင္ျမင့္ရဲ့ ေရွ႔က ခုုံတန္းေတြ ျဖစ္ပါတယ္။
Blue
Zone will be side and back rising benches surrounding the Green Zone.
အျပာေရာင္ဇုုံကေတာ့
အစိမ္းေရာင္ဇုုံကိုု ၀န္းယံထားတဲ့ ေဘးပတ္လည္က အဆင့္ဆင့္ျမင့္သြားတဲ့ ခုုန္တန္းေတြ ျဖစ္ပါတယ္။
Yellow
Zone will be located on the upper level of the stadium.
အ၀ါေရာင္ဇုုံကေတာ့
အားကစားရုုံရဲ့ အေပၚထပ္ ပြဲၾကည့္စင္ ခုုံတန္းေတြ ျဖစ္ပါတယ္။
There
will be over-flow room for additional guests.
ေနာက္တုုိးစာရင္းသြင္းထားတဲ့
သူေတြအတြက္ အရန္ခမ္းမတခုုလည္း စီစဥ္ထားပါတယ္။
Sorry
for the late announcement and inconvenience caused but we will do our best to
deliver all invited guests with admission tickets.
Please
keep sending email to suu-sf-contacts@moemaka.info
if you still not hearing back from your references, groups or organizations.
For individuals with family and friends, please wait until we announce the pick
up location from us (by end of this day).
အခုုလိုုမ်ဳိး
ေနာက္က်ျပီးမွ ေၾကျငာရတာနဲ႔ အားလုုံးအတြက္ ကသိကေအာင့္ျဖစ္ရတာအတြက္ ေတာင္းပန္ပါတယ္။
ကြန္ဖန္းလုုပ္ျပီး ဧည့္စာရင္းသြင္းထားသူေတြ အားလုုံးကိုု ဧည့္လက္မွတ္ထုုတ္ေပးႏိုုင္ေအာင္
အစြမ္းကုုန္ ၾကိဳးစားသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
အုုပ္စုု၊
အဖြဲ႔အလိုုက္ျဖစ္ေစ၊ အမႈေဆာင္မ်ားမွ ျဖစ္ေစ စာရင္းသြင္းထားသူမ်ားက မိမိတိုု႔ သက္ဆိုုင္ရာ
အစုုအဖြဲ႔တာ၀န္ယူထားသူမ်ားထံ ေမးပါ။ မရေသးလ်င္ က်ေနာ္တိုု႔ရဲ့ အီးေမး suu-sf-contacts@moemaka.info ကိုု
အဆက္မျပတ္ လွမ္းေမးပါ။ မိမိဖာသာ တဦးခ်င္း သိုု႔မဟုုတ္ မိသားစုု၊ မိတ္ေဆြေတြနဲ႔ စာရင္းသြင္းထားသူေတြကေတာ့
ဒီညေနေလာက္မွာ ေၾကညာမယ့္ လက္မွတ္ထုုတ္ယူရန္ ေနရာကိုု ေစာင့္ၾကည့္ေပးပါ။
Best
SUU-SF
Event Committee
(Guest
Relation Subcommittee)
Date
– 25th September 2012
No comments:
Post a Comment